Merve2756 kızlar bebeğim sadece anne sütü alıyor 4 gündür kaka yapmıyor acaba bir müdahalede bulunayım mı yoksa kendisi yapar mı çok huzursuz bu arada
Giizzeemm Merve2756 eğer çok rahatsız ise bir çay kaşığı zeytinyağı verebilirsiniz ya da karnını ovalayın ayaklarını haraket ettirin 🙏🏻🥰 geçmiş olsun benim bebeğimde olunca öyle yapıyorum 4. Aylık
Lilav21 Merve2756 çok normal 😊 benim bebeğimde 5 6 günde bir yapıyor eğer gazınıda rahat çıkarıyorsa bi sorun yoktur demektir 😊
Asl90 Merve2756 bence yapma bekle canm benimde bazen 3 günü buluyor sonra yapıyor. Ikınması gazdanda olabilir tabi takip edin kötü olursa müdahale edersiniz
Asl90 Merve2756 ağlaması var mı? Eğer normal duruyosa sıkıntı olmaz canım bekleyebilirsin büyük ihtimalle bugün yarın yapar karnını kontrol ettin mi çok şiş yada sert mi çok emin olmadıysan gliserin içerkli fitiller varmış eczaneye bi danış istersen
Lilav21 Merve2756 benim bebeğimde her gün yapardı hatta bazen günde 2 defa şuan 3 ay 23 günlük 2 haftadır böyle geçen hafta 5. Gün bu hafta 6. Günde yaptı doktora sorduk normal dedi
Fatma_52 Merve2756 “yalnizca anne sutu alan bebegin gunde 7 defa da yapabilir, 7 gunde 1 defa da yapabilir” demisti doktorumuz
Fatma_52 Merve2756 ewet . Benim kizimda bir ara 3,4 bazen 5. Gun bile yapmiyordu doktora sordugimda bunun normal karsilandigini söylenmişti
Alidefne Merve2756 benim kızımda 4 bucuk aylık 9 güne kadar yapmadıgı oldu. Doktor anne sütü aldıgı için normal dedi sende telaşlanma annesi ☺️
Alidefne Merve2756 yapar annesi merak etme biz 2 aydır öyleyiz çok araştırdım normalmış rahatladım ☺️
Nohutannesi Merve2756 kayısı türü. Daha katkısız ve doğal oluyor. Günde 3-4tane ye üzerine bir bardak su iç ve gün içinde suyu bol tüket. İki üç güne bebeğin rahat çıkar. Sütünden geçer de