Bebeğim doğalı 4ay oldu her ay oluyorum ya sürekli antibiyotik kullanmak zorunda kalıyorum bilen bilir başka türlü geçmiyor ama ilaç bitiyor tekrar oluyorum resmen yaşayan ölü gibi oluyor insan doktora da gitti kaç kere kesin bişey diyen olmadı böyle olan var mı benim gibi yardim edin