Selcan1 Çalışan anneler doğum icin izne ayrılıyor izin bitince başlıyoruz yaa 112 gün sonra. başlayınca 2 ay yarım gün çalışıp tam maaş alma hakkı varmış sanırım bu konu da bilginiz var mı?