Benimde hamilelikte saframda tas oluşmuştu ve safrada sancim cok oluyordu benim son aylarimda olmustu hep bebege bagladim dogumdan sonra cok daha siddetlenmisti sancılar acile gittigimde ne oldugunu anlamadilar genel cerrahiye yinlendirdiler veeee kocaman bir tas oldugunu soylediler genel cerrahi tas icin ilac verdi hamilelikte cokca rastlaniyor dogumdan 8 ila 9 ay kadar sonra eriyip gidiyor ilaci kullan agrilarin devam ederse gel demisti hamdolsun ilacin bitimiyle agrilarim bitti bu arada doktor emziriyorken kullanabilirsin dedi