Kızım 19 aylık olacak artık ve tam bir meme bağımlısı bir ara gündüz azaltmıştım bir şekilde oyalayıp artık istemiyordu ben ne zaman versem o zaman gelip emiyodu ama son bir haftadır meme diye kriz geçiriyor. 1 aydır gece kesmeye çalışıyorum ilk gün zor olmuştu 2 saat ağlamıştı sabaha karşı bir kez emziriyordum sonra bi şekilde sakinleştirdim bi kaç kez bir kere kalktı ama onun dışında 1 aydır ağlıyor asla alışmıyo kimisi 2 bilemedin 3 güne alışıyor yok yok 1 aydır ağlıyo kendini yerlere sağa sola atıyo çığlık atıyo bende pes ettim artık. Şimdi oldumu sana 4 kez kalkıyo memede uyumak istiyo. Ne yapacağımı şaşırdım. Tamamen keseyim diyorum kıyamıyorum. Tiksinmeden de bırakmaz aşırı inat. Sirke sürdüm fark etmedi bile. Salça sürdüm korktu yaklaşmadı bile, meme vereyim mi dedim istemedi sonra üzüldüm kalktım silip geri verdim. Bir yandan diyorum tamamen keseyim rahatlayalım, bir yandan kıyamıyorum ya hasta olursa ya kötü etkilenirse diyorum napıcam bilmiyorum ama böyle de olmuyor resmen oyun oynuyo. Ondan çok bana zor gelmeye başladı ☹️ siz ne yaptınız bu süreci nasıl aştınız?