Baloglumgoktug benim kızımın göbek bağı gec düştü. Koku olusmustu buraya danıstım hatta hemen doktora getırın yazmıslardı. Mesaı saatı dışıydı hemen acıle gıttık tahlil falan yapıldı kan temız cıktı doktor antıbıyotık krem verdı. Normalde yoğun bakımına alıyorlarmış. Kan da pek iyi gibi görünmüyor yerınizde olsam içimi rahatlatmak için acıle gıderdım