3 ay 20 günlük bebeğim var. Gaz ve kaka sorunu bitmediği gibi şimdide zorla yediriyorum mamayı. Zaten çok sancılı bir bebek. Biberon ucu 1 delikli acaba az geldiği için mi sinirlenip ağlıyor ağzına verince direk ağlama krizine giriyor. 2 delikli mi almalıyım lütfen yardım edin 🥺