dilekyldzzz Evet kesinlikle lansinoh öneririm bende. Benimde bir göğsüm sürekli yara oluyordu ama bir kullanımda bile etkisini farkedebiliyorsunuz. Diğer kremlerde öyle mi bilmiyorum ama çocuğu emzirmek için temizlemekte gerekmiyor göğüsten.