Prolaktinim yüksek olduğu için hamile kalamıyorum, ilacımı içtikten sonra (düşerse) doktor hamile kalabileceğimi söyledi. Adetimin 2. günü ilacımı içtim yani geçen hafta Pazartesi. Bittikten sonraki gün ilişki yaşadık. Sonraki günde. Dünden beri sırtımdan belime kadar uzanan bir ağrı var. Karnımda ve kasıklarımda ağrılar oluyor. Ve göğüslerimde hafif bir sızı var. Ne olur ne olmaz diye test yaptım. Negatif çıktı. ( doğal olarak 😂) sizce bi kaç gün daha beklesem mi kaçıncı günde daha net sonuç alabilirim? Yada prolaktinim bu kadar kısa sürede düşer mi? Aklımda deli sorular 😏😂