MehmetefeM21 ben kullanıyorum canım 4 aylık bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum 1 aylık olana kadar 10 damla verdim sabah akşam gazına göre 20 damlaya kadar yükselte bilirsin demişti doktorumuz 2 aydan sonra 10 damla fayda etmedi 15 verdim halada 15 damla veriyorum erkekse bebeğiniz erkek bebişleri biraz daha gazlı olabiliyor emziriyorsanız papatya rezene anason cayı için sütünüzden geçsin