Bugün post açmıştım idrarında pembe leke var diye. Hastaneye götürdük. 2 tüp kan alındı sonra müşahede odasında susuzluktansa diye serum verelim dediler. Doktorların biri geldi biri gitti asla damarını bulamadılar. Ne olcak böyle başka yolu yok mu diyorum sadece biri geliyor biri gidiyor. Kadın istiyorsan imza at yaptırma dedi. Ne yapıcaz bilmiyorum çok kötüyüm şu an. Hastane yakınında amcamlar var oraya geldik. Damarıyla uğraşmaktan idrarını da alamadık 😢 ne olur biriniz birşey diyin neden damarı bulunmuyor birşeyi mi var. 😭😭