[silindi] Ben de oğlum 10 günlük iken aptamile başladım.Kabız etti ve çok gaz yaptı başka mamalar denedik en son hipp combiyotik kullandık.Sorunumuzu büyük oranda çözdü.3 aydan Sonra tekrar aptamile döndüm gaz sorunumuz kalmadı şükür 🙏🏻 Doktorumuz bebelac ve sma kesinlikle kullanmamamızı önerdi.Hipp deneyebilirsiniz bence