Kızlar bebeğim 4 ay 18 günlük sadce mama emiyor bugun doktorumla konuştum yavaş yavaş ek gıdaya gecebilirmişim yogurtu hep kendim mayalarım bugun bebeğim ilk defa yogurt yedi ve sevdi 🥳 şimdi sorum şu ilk bebeğim oldugu için ek gıda mama olayını nasıl yapıyorsunuz banada bi söyleyin yoksa bebeği şişircem 😂