Denizsmom Kızlar marhaba 2 aylık 8 günlük kızım dün akşamdan beri kakasını yapmıyor sancı çekiyor ne yapsam acaba😔😔sabahtan beri ayakta kucağımda belim kırıldı taşımaktan, masaj yaptım,zeytinyağı sürdüm hiçbir faydası olmadı😔 çok yoruldum çaresizim
Seldasel Denizsmom aynısı bizdede oldu biz 4 gün çektik herşey yaptım ama geçmedi sonra doktor lavma verdi yarısını kullandım yaptı şükür
Aybukebuyuyor Denizsmom gliserin fitil kullan demişti doktor bize. 5 gün yapmazsa. Hip mama ile de düzeldik. Zeytinyağı falan işe yaramadı
Yagizmomms Denizsmom Canm benimkide 2 ay 8 günlük 1 gün yapamadı ama doktorum 10 güne kadar normal dedi bana. Kabız olmaz dedi.
Fatmaasel Popo ağzına kulak çöpüyle zeytinyağı sürün ve acitmadan içine doğru hafifçe ittirin gün içinde zeytinyağı icirin 1 çay kaşığı kadar bende çok çektim mama ile besleniyor içine yağ koyardim faydasını gördüm bazen zorlanınca yinede yaptıriyorum
Meteminannesi Bizde 2 ay 5 günlüğüz benim oğlum tam 6 gün yapması kakasini ben zeytin yağı sürdüm icirdim ama hiçbir etkisi olmadi doktorumuzu aradık ve hemen fitil vermem gerektigini söyledi gliserin hiçbir zararı olmayan ve inan canım bezini kapatana kadar yaptı çok şükür ertesi gün doktora muayene ya gittik her şey yolunda cikti bu ayda bazı bebeklerde olabiliyormus bence biraz daha bekle yapmazsa doktora götür çatlak olusabiliyor mus
Denizsmom Meteminannesi çok teşekkür ederim, şükür yaptı bugün derin bir nefes aldım, kaka görünce bu kadar sevineceğim aklıma gelmezdi , anne olmak her gün farklı duygular hissettiriyor🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Denizsmom Yagizmomms evet eşimde bugün doktoruyla görüşmüş aynısını söylemiş doktor 10 güne kadar sıkıntı yokmuş🙏🏻
Meteminannesi Denizsmom Yagizmomms biz 7. Gün çok kötü olduk artik katilasmisti 10. Günü düşünemiyorum