Merhaba kizlar oglum 4 aylik gaz sıkıntımız var doğduğundan beri nurse die gaz damlası kullanioduk ama pek 3tki etmiyor bugun doktora gittik bitane daha damla verdi relactoz die nurse ile birlikte kullanın dedi daha etkili olacaktır dedi kullanan var mı faydasını gördünüz mü yardımcı olurmusunuz