Btlalp
Kızlar merhabalar bebeğim 2 aylık iki üç gündür kabızlık çekiyoruz ve ne emiyor ne de mama yiyor Çok huzursuz zeytinyağı koydum mamasına uyardım popodan masaj yapıyorum yok yani diyorum kabızlık çektiği için malum bağırsakları boşaltamıyor ondan mı yemiyor diyorum siZler neler yaptınız