Karpuzreceli Pamuguum ezıyorum yeterınce suladırıyorumda üç besın denedık zaten( yogurt,tatlı patates bugunde kabak) tiksinir gıbı yapıyor kendını suratını buzusturup 😔
Sebato Karpuzreceli blendır deneyin elma suyunuda öneriirm ilk pütürlüyle başladığımda benimkide öğürdü sonra blendır ettim patatesi yedi elma ve armutuda suyunu verdim sadece
Karpuzreceli fistikcisahap evet kendım yaptım yogurdu ekşide değil, kabak bıtsın ozman sonrada normal patatesı deneyım 😣
fistikcisahap Karpuzreceli dene canım elbet birini sevecektir bizimki de kabak ve havuc sevmemişti sonra sonra yedi
hypatia Karpuzreceli aile sofrasında sizle birlikte yedirmeyi deneyin. Bebekler taklit eder. Kızım blw yi o şekilde öğrendi
Karpuzreceli hypatia denedık olmadı ama demın bır arkadasın daha farklı bır onerısı var kendı tabagınızdan verıyor gıbı yapın dıyor oyle deneyelım bakalım☺️
serebro Karpuzreceli ben hep kahvaltımız akşam yemeğimize dâhil ettim bizle birlikte yedi bazen babası bazen ben besliyorum bazen sanki bizim tabaktan verirmiş gibi yapıyor eşim ozenirmis diye 😁 yani demem o ki kendi yemeklerinize dâhil edin en sakin olduğu zaman ve çok ac olmamalı. Çok açken oğlum yemezdi illa önce emer sonra ek gıda veririm bir süre sonra. 8 aylık.
Karpuzreceli serebro neyse bızde aılecek bı kabak yıyelım 😃, bizde yemek yerken onuda masamıza oturtuyoruz ama nafıle o yemeklerımıze satasıyor😃 çok iştahlıymıs gıbı ama söylediğiniz gibi yapıp tabagımızın kenarına koyup tam ıstedıgınde onu kaşıga koyup verelım 😎
serebro Karpuzreceli yani biz öyle yapmıyoruz aslında herkesi tabağı ayrı ama eşim aman özenir mi diye veriyormuş gibi yapıyor şakacıktan 🤣 aliyo mesela kasığa onun puresine kendi tabağından almış gibi yapıyor bundan da yesin oğlum falan diyo ama aslında kabak püresi 🤭
fistikcisahap Karpuzreceli patates,karnabahar, brokoli, soğan, sarımsak, kapya biber, şimdi havuç bayılıyor kabakta yiyor ama üstelemiyorum inanki
Karpuzreceli serebro tabagımızın kenarına ona verecegım gıdayı koyar ve tam ısteyecegı zaman o tabaktan alırım 😃bır tadım ayını gecsınde tadını bır alışsında sonra artık görecegı sekılde verırız 😀
Damlakurutoprak Karpuzreceli benim bebeğim 9 aylıkken ek gıdaya başladı çünkü 6. Ayda ne yaptıysam kabul etmedi bende zorlamadım biraz ara verebilirsiniz bebeğiniz kendini hazır hissettiğinde başlamalısınız
Karpuzreceli Damlakurutoprak çok gec olmaz mı cunku anne sutu bı yerden sonra karsılamıyor bebeğin ihtiyaclarını uzmanlar tadım ayı en dazla 45 gun olmalı dıyor
Pamuguum Damlakurutoprak 6.ayda kabul etmedi peki 9.aya kadar hic vermediniz mi o ara nasil gecirdiniz
Annebal Karpuzreceli suan bu durumi yasamaniz cok normal inanin biz esimle birlikte kol kola dans ederek sarkilar soyleyerek yedirdik hemde aylarcaaaaa cok zordu ama sonra cocuk ole bi alistiki cok sukur simdi ne versem yiyo gerekirse amuda kalkin ama 2 lokma fazla yedirin😃 sonrası sizin icin iyi olur
Karpuzreceli Annebal vallahı yedırırken kırk takla atıyoruz yese bı ıkı lokma fazla yedırecem ama daha tadımını tamamlayamıyorum 😔
fistikcisahap Karpuzreceli şöyle ki şu tarife bayılıyor; patates havuç bulgur kavrulmuş kıyma ve içine soğan arpacıkta olur böyle koyuyorum kuzum
QueenMom__ Karpuzreceli eğer oturabiliyor ise mama sandalyesine koyun önünede haşlanmış kabak havuç kafasına göre tadına baksın. Belki kendi keşfetmek istiyor hiç zorlamayın öyle deneyin birde 🤗
Karpuzreceli QueenMom__ Merhaba! Koyarım alırda dişlerı yok henuz damağıylada buyuk parcalar koparırsa yutamamasından korkuyorum
mirayyy20-20 Karpuzreceli aynı biliyor musun 15 gündür böyleyiz babası güldürüyor ben ağzına koyuyorum ama bu sefer de ağzını açmadan gülüyor akillim 🤦🏼♀️ gerçekten nasıl olacak bilmiyorum
Karpuzreceli mirayyy20-20 😂😂😂😂ya bızde tam aynısını yapıyoruz 😃gulerken koyuyorum yuzunu ekşitip ağzını kapatmıyor öylece akıtıp çıkarıyor dılıyle çok akıllılar masallah 😂😂😂😂