KumsalNesra yarım kundak yapip salliyorum ikizlerimi bazende pusetinde salliyorum hemen yerine yatirip öylece bırakıyorum gece 12de gece uykusuna yatarlar 4de kalkarlar mama yemek icin hic uyanmadan yerler yatarlar bidaha sabah 8de yerler yatarlar sabah 10da kalkariz günümüz başlar nasıl yaptiniz derseniz karanlik ortamda salladim hep geceleri ve onlarla hic ilgilenmedim ve surekli gece oldu annecim uyku vakti derim huysuzluklari olduğunda ve ellerini tutarim konusurum sakinlestiririm oyle uyuturum bu duzeni kurmak icin baya bir çaba sarf ettim inanin 1 ay mahvoldum ama değdi 😫