Ubyza ben doktorumuza sormuştum sağlık ocağının verdiği kan ilacını vereyim mi diye o da vermememi söylemişti. kan değerlerine bakıp ona göre başlayalım demişti. 5.ayda kan değerlerine bakıldı değerleri iyi olduğu için başlamadık. Daha sonra 8.ayda tekrar bakıldı bu sefer düşüktü. O yüzden başladık biz ferrum kullanıyoruz.