4 ay önce doğum yaptım. Normalde tansiyonum hep düşük olur hamileyken de sürekli düşerdi. Doğumdan sonra tam tersi oldu yükselmeye başladı çok değil 14 15 oluyor ama beni çok etkiliyor. Kendimi kötü hissedince ölçeyim diyorum yine yükselmiş. Kalıcı olacak diye korkuyorum. Başına gelen var mı?