tardis kişiden kişiye değişir sanırım.
Benim son ana kadar normal doğumdu, 40+5 haftalık olmuştu bebeğim ve son kontrolde karın çevresinin geniş olduğu, normal doğumda zorlanabiliceğim veya bebekte omuz çıkığı olabiliceğini söyledi doktorum.
O gün epidural sezaryen ile doğum yaptım. Yani yine olsa sezaryen seçerim sanırım çünkü normal doğum beni korkutuyordu :)
Bebeğimin doğduğu ana tanık oldum, onu gördüm. İlk gece biraz ağrım oldu ama sonra çabuk toparladım.