bluem ebruuplt ilk gunler tuvalette uyumustum 🤣 uykusuzdum cok kotu hatta goz altlarim morardi sonra asiya gderken dolmusda uyumustum 🤣 bebek uyurken send euyu diyorlar o oyle olmuyor ama uyu bacim imkanin varsa nereyi bulursan uyumaya calis
ebruuplt bluem ah imkanım olsa keşke anca yarım saat uyuyor onda da yemek mi yiyeyim tuvalete mi gideyim derken uyanıyor ölücem uykusuzluktan
Ranadlbl Çok şükür annem yakınımda oturuyor. Bebeğim gece uyumadığı zaman , çok uykusuz kaldığımda annemi çağırıyorum. Bebeğimi emzirip anneme veriyorum. 1-2 saat uyuyorum çok iyi geliyor😍yoksa çok zor bir şey uykusuzluk. İnsan verimli olamıyor bebeğine.