Eyllm uyuza tanı koyabilmek için döküntü testi alıp mikroskopla bakması lazm. Geçen sene uzun süren kaşıntıyla hastaneye gittim ürtiker dedi ilaç verdi geçmedi. Sonra baska hastanede uyuz dediler. Bir başka hastanede alerji dediler. Özele gittim döküntü testi alıp uyuz olmadığım anlaşıldı. Uyuz ilaçları kullandım geçmedi. Sanırım ki ürtikermiş stres ortadan kalkıca kendiliğinden geçti. Özel bir hastanede iyi.bir doktor:bulun derim. Yoksa uyuz ilaçları baya ağır bir ilaç kullanmak zorunda kalırsınz. Eğer uyuzsada kimseyle görüşmeyin herkese bulaşır yoksa 😔