Merhaba kızlar 3 aylık oğlum ağlayarak uyanıyor ve sadece memede sakinleşiyor.. düzeni şu şekilde emiyor 1 saat oyalanıp uyku moduna geçiyor ama zor dalıyor uykuya tabi.. sonra bn ayakta kucağımda gezdiriyorum dalıncada beşiğine koyup beyaz gürültü ile 2-3 dakka sallayıp bırakıyorum gürültü açık kalıyor.. 35-40 dakka sonra ağlayarak uyanıyor ama bn aç mı yoksa o döngüyümü atlatıp dalamıyor mu ayırt edemiyorum.. bunu nasıl anlayabilirim ? Birde neden mutlu uyanmıyo ya😥