Nehirce Bebeğim 42 günlük Çakmak Erdem’de doğum yaptım. Doktorum çok iyiydi ancak aynı hastanenin çocuk doktorunu beğenmedik. Sancaktepe Bölge hastnesine de gittim beğenmedim. Bana Sancaktepe’de doktor önerebilir misiniz ?
Mamininannesi Nehirce malesef yok 😔 üzülerek söylüyorum sancaktepede oturuyoru bütün doktorlari denedik şu diyemem icime hic biri sinmiyor cengelköy mediviaya gidiyoruz mecbur yok buralarda
Mamininannesi Nehirce tahsin turgut doktorumuz evet verdi bize kartini ama zaten ates vs gibi acil durumlarda mecbur en yakin yere gidiyoruz oraya rutin kontrollere gidiyoruz yani söyle malesef sancaktepedekilerle idare etmeye calisiyorum