Emireeek bence küçük değil 😊 sağlık ocağı insanı o kadar çok endişelendiriyor ki gitmiyorum artık yanlış bilgi veriyorlar yanlış yönlendirdiler,egzaması olan bebeğime pişik dediler o günden sonra gitmiyorum artık.Eğer içinizde bir şüphe kaldıysa uzman doktora göstermenizi tavsiye ederim içim öyle rahatlıyor benim 😊