mevsimsmom Kızlar ne zaman başlamalı spora ve diyete? Sezaryen oldum. Leslie hareketlerini yapabilir miyim dikişten sebep? 3 buçuk aylık bebeğim. Emziriyorum da ama sıkıldım kilolu halimden artık. Ne zaman nasıl başlamalı yardımcı olur musunuz
Rules mevsimsmom canım spor yaparken vucüt laktik asit salgılıyor emzirirken bebeğe zarar verebileceğine dair görüşler var ama net bi bilgi yok. Benimde bebeğim 3 aylık bu yüzden spora 6 aydan sonra başlamayı düşünüyorum
Momgirl mevsimsmom valla canım aynı durumdayız ben doğum kilolarımı verdim kızım 2. 5 aylık ama aşırı yiyorum herşeyi süt olsun diye o yüzden 6 kilo geri aldım yanş şaka gibi. Gece acıkınca nutella ekmek yiyorum 😅 bi yandan zayıflamak istiyorum bi yandan kızımın gelişimi etkilensin istemiyorum ne yapcaz bilmiyorum. Şu 6 ayı bi atlatalım bakalım dicem ama 6.aya kadarda tam yaz geliyor bu kiloyla elbise zor giyerim kollarım bacaklarım belim nadıl kalınlaştı pskolojimimide etkiliyor 😐
Ef24 mevsimsmom yapabilirsiniz ama sizi çok yormaması lazım ağır egzersiz sütü etkiliyor. 3 beni çok zorlamaya başladı korktum bir şey olursa diye bıraktım malesef 2de çok rahat geldi ama 2 yi yapıyorum hiç hareket etmemekten iyidir diye düşünüyorum siz De 1 ile başlayın zorlanmazsanız 2 yi yapın 🌺
Rules mevsimsmom diyet yaparak verenler var canım yediklerine dikkat ederek protein ağırlıklı beslenip şekeri falan keserek aç kalmadan. Ama ben onu yapamıyorum çünkü ne yesem oğluma gaz yapıyor. Patates makarna börek vs yemek zorunda kalıyorum ama 3-4 Aydan sonra gaz olayı rahatlıyormuş ondan sonra yediğime dikkat etmeye başlayacağım.
mevsimsmom Momgirl ya kesinlikle yaz geldiğinde en azından fit olmak istiyorum. Kendimi sevmiyorum böyle Allahtan sokağa çıkmıyoruz çünkü hiçbir kıyafetim olmuyor 😢