Merhabalar..4 buçuk aylık bebeğim var. Eşimle bir defaya mahsus geri çekilme yöntemiyle korunuyorduk. Dün tahlil falan yaptırdılar. Sonuçlar çıktı ama bebeğimi bırakacak kimse olmadığı için gidemedim.acikcasi. geçen hafta beta değerim 0.13 çıkmıştı. Bu hafta tekrarladı doktor. 0.100 cıkmış. Hamilelik var mı yok mu bilmiyorum. Bugünde pembe şeklinde bir kanama gördüm açıkçası
bilen varsa baksın bir Allah için kafayı yicem