covirgin bende aynı şekilde öle yapıyorum bizim kasap para bile almıyor kemiklerden en az 6 saat kaynaması lazım kısık ateşte ben de 7-8 saat pişirdim en son yaptığımda burdan foto atmayı bilmiyorum ama buz poşetleri var google yaz bak onlar hem pratik oluyo hemde yer kaplamıo buzlugunda kemik suyun ılıklastıgında doldur içine huni yardımıyla poşetlerin ağzı küçük oluyo çünkü bide küçük bir ayrıntı vereyim belki yaparsın benim arkadaş kemikleri içinden cıkartıp iliğini falan sıyırıp tabi en son pişmiş halini blendardn gecriyio ki heryerinde eşit ilik dağılmış olsun diye çünkü poşetler tablet şeklinde bölmeli oluyo ben üç dört tablet koyuyorum her çorbasına ve kendi pilavlarımızada kesinlikle kendi yapman en güzeli şifa olsun şimdiden