Lina05 17 18 ayına kadar oyun oynatarak, şarkı türkü söyleyerek, kitap okuyarak yedirdim ama yedirmekse tabi. 45 dakikaya 10 kaşık anca yiyordu. Geçen haziran ayı sonunda finallerim vardı ve ard arda 2 sınav oluyor ve araları belki yarım saat oluyurdu. Sınavlarım da 2 saat sürüyordu. Sırf aç kalmasın diye mecburen şarkı ile 1 hafta yedirdim çünkü bu sefer eşim dışarı çıkarınca acıkıp meme diye eve dönüyorlardı ve ben sınavda oluyordum. Sonra bıraktık tabi sınavlarım bitince ama kızım alıştı fakat direndim. Yine yemek yeme olayı işkenceye dönmeye başladı. Sonra baktım ki eşim ben temizlik yaparken kızım beni istiyor diye kendi videolarını izletmeye başlamış ama benim haberim çok geç oldu. Böyle böyle kendi videolarını izlemeye başladı ve bu yemek olayına da tekrar yansımaya başladı. Normal zaman için önünü kestim. Yanında kullanmıyoruz telefonu ama yemekte asla videolarına bakmadan yemiyordu. Geçen hafta çok sinirlenip telefonu tamamen kaldırdım ve kızım tam 1 hafta boyunca ağzına sadece muz bisküvi süt sürdü. Başka hiçbir şeye ağzını açmadı. Verdiğim herşeyi tükürdü ve zayıfladı. En son açlıktan ağlama krizine girdi ama telefon olmadan da yemeyi kabul etmedi. Mecburen verdim, 23 aylık oldu zaten. Renk eşleştirme oyunu indirdim netten onunla oynarken yiyor şimdi. Zaten kitaplarla, renkli kartlarla oynayarak yiyordu önceden. Bu da onun gibi eşleştirme yapıyor. Keşke o final haftasında sınav saatlerim bu kadar kötü olmasaydı da ben 1 saat boyunca yedirmeye razıydım yemeği. Ama tek tesellim teknoloji anlamında başka hiçbir şeyle ilgilenmiyor. Tv zaten kapalı. Konuşması da maşallah diyeyim oldukça iyi. O yüzden dert etmek istemiyorum. Bazen gerçekten mecbur kalıyoruz, baştan büyük konuşmamak lazım. Çok isterdim kızım önüne koyduğum herşeyi yesin ama canı sağolsun yemiyor. Aç bırakacak da değilim ki tadını sevmediği birşeyi asla yemez. Isterse önüne çizgi film açayım.