Mucizemsinsenn merhaba ben de ikiz annesiyim ve sağarak veriyorum 5 ay 6 günlüğüz, çok az emdiler beni, hep biberon verdik.
Pompa olarak
1- diamond mama çift pompalı göğüs pompasını aldım, çok memnun kaldım ama 4 ayın sonunda istediğim performansı göstermiyordu artık, zaten en başından beri tek pompasını takarak kullanmıştım, çift pompa takınca da başarısızdı.
Sütümü ilk zamanlar 2 saatte bir, gece ise 2:30 saatte bir sağarak topladım, Gerçekten artış yaşadım öyleki en fazla 1050 ccyi gördüm. Ama tabi iki bebek olunca bu bile yetersiz kalıyor.
2- lansinoh süt toplama pompası aldım, göğsüm kaynadığında, süt sağımı yaparken boştaki göğsüme takıyordum, bunu iyi ki almışım, boşa giden bir sürü sütüm varmış meğerse, hala kullanıyorum
3- lansinoh manuel pompa aldım geçen ay, elle sağıyorum artık, elektrikli olandan daha iyi performans gösteriyor
Şu sıralar 750-800 cc arası çıkıyor sütüm ve gün boyu bebeklerle meşgul olduğum için 3 kere sağım yapabiliyorum. Taş çatlasın en fazla 5 kere. Evet sütüm ilk zamana göre azaldı ama aşırı derece de yağlandı. Bunu sağlayan başlıca etken de yemeğimi düzenli yiyor oluşum oldu.