FeryalsMom Merhaba canım anneler ☺️ Bebişim şu an 14 günlük. 1 aylık olduğunda göz muayenesini nerde yaptırmam gerekiyor acaba. Göz hastalıklarından mı randevu alacağım yoksa çocuk doktoru mu yapıyor kontrolü 🤗
Annis-ogul FeryalsMom neden yaptiriyorsunuz cnm .eger yogunbakim da kalmış ise bebek ROP muayene zorunlu yaptırılıyor ama kalmadıysa gerek yok6. Ayda muayene oluyorlar .
FeryalsMom Aselhafsa61 peki direk aynı gün içinde bir yönlendirme mi yoksa tekrar randevu alıp mı gittiniz acaba göz doktoruna 😊
FeryalsMom Annis-ogul doğumla birlikte verilen belge de 1 ayda göz kontrolü 2. Ayında kalça ultrasonu öneriliyor. O yüzden yaptıracağım siz yaptırmadınız mı?
Eesay Annis-ogul doktorumuz 6. Aya bırakmamak önemli diye belirtmişti bize. İlk 6 ay içinde muhakkak yapılması gerektiğini, ne kadar erken o kadar iyi olduğunu söylemişti. Yaptırmadıysanız çok geciktirmeyin🌸🌸
Gorkemkc FeryalsMom benim bebeğim 3 buçuk aylık daha hiç göz kontrolü yapılmadı geçen gün doktora götürdüm çocuk doktoru dediki 6 aya kadar yaptırabilirsin göz muanesini göz doktoruna götürüceksiz dedi
Annis-ogul FeryalsMom yok hyr yaptırmadım zaten bebegin gözü ne kadar açılıyor ki gorme duyusunu bile zamanla kazanıyor tabiki son karar sizin bn yaptirmadim 6. Aydan sonra yaptiricaz cok sukur goz temasimiz var .bnm çalıştığım hastanede yoğun bakımda bebek kaldıysa 1. Ayda yapılıyor oda ROP muayenesi .kalmadı ise gerek duyulmuyor hmn