Merhaba guzel anneler. 32 günlük bebegim var 2 gun öncesine kadar 2 saate en geç 3 saatte bir beslenme yapıyorduk kendisi acıkıp uyaniyordu oğlum ancak 2 gundur kendisi uyanamayan başladı. Uyanmasi 3 bucuk saati bazen 4 saati buluyor o zaman ben uyandırıp besliyorum. Ilk haftalar hariç uyandirma ama 4 saati geçmesin demisti ebemiz. Boyle olanlar var mi ? 32 günlük bebek kac saat uyumalı? Uyandirmali miyim bebegimi yoksa beklemeli miyim bilemiyorum. Lütfen yardimm