Anneler, yavrum 4 aylik ve sutumun azaldigini hissediyorum. Suyuma(3lt) beslenmeme dikkat ediyorum. Bestlak da kullaniyorum ama sutum sanki azaldi. Bebegim az Ve kisa emmeye basladi etrafi merak ediyor surekli o yuzden de azalmis olabilir. Bu ay cok az kilo aldi 1 kilo alan cocuk 500 aldi :( ben uzun sureli emzirmek istiyorum, eskiden emerken veya emdikten sinra sutun asagi inmesini hissederdim, sizlardi goguslerim simdi yok. Ne yapabilirim yardimci olur musunuz? Sagmayi deniyim diyorum ama az emdigi icin sik emmek istiyor. Yani mesela saat basi falan. E sagarsam sut biberonda kalicak, biberon da almiyor. Napicagimi sasirdim.