Selam Güzel anneler . 2 ay 5 günlük kızım var . Onunla bol bol konuşmaya çalışıyorum günlük yemek yaparken iş yaparken hep yaptıklarımı anlatıyorum çokca konuşuyoruz . Vücut hareketlerini yaptırıyorum yüz üstü yatırıyorum kafasını kaldırması için . Daha fazla ne yapabilirim ? Nasıl daha verimli olabilirim önerileriniz varsa herşeye açığım 🥰