Arasilgar benim deneyimim soyle; kesinlikle yatarak emzirmeyin. Azaltabildiginiz kadar azaltin. Sabahlari uykusuzluktan ben de yanima alip emziriyordum, uyuyordu cekiyordum memeyi, ama uyandiginda agzindaki son lokmayi bile yutmamis oluyordu ve kisa sure icinde de kusuyordu. Hem ona hem bana eziyet olmustu. Ben simdi en azindan koltukta emziriyorum kucakta. Yatarak emzirme reflunun bas sebebi bana gore. Sizin sayiniz cok fazla imis.50 kere kusmuyor benimki, insallah cozum bulursunuz. Sut olsun diye yapmadigimiz kalmiyor, bebelerimizin emip de kusmasi cok kotu 😓