Kızlar aranızda zayıflayan varmı ? 5 aylık oglum var. Artık zayıflamak istıyorum. Cok kılo aldım. Hem emzirıyorum hem mama hemde ek gıdaya basladım yavas yavas. 50 kıloyken herxaman zayıfken ılk defa bu kadar kılolu oldum. 10 kılo vermem lazım. Herhangi yaptıgınız bişi varmı ?