Head and shoulders boyle mi yazılıyor emin değilim 🤣 benim saçlarıma hacim veriyor baya. Bir de kuru şampuan da saçı hacimli gösterir. Diplerine sıkıp karıştırırsınıZ. Batiste markası çok iyi. Sonra krepe yapabilirseniz o da iş görür. Benim saçım da ince telli ve dümdüZ bu şekilde kullanınca düz saç avantaj bile. Bakımlı ve sağlıklı duruyor.