annesinin_kizi hepsi için bir inançları var işte, onların zamanında doktor yokmuş ki. Hepsi kendi doktoru olmuş, çocukların çoğu evde doğmuş. O yüzden inandıkları şeyleri uygulamışlar :)
Duyduğuma göre,
Baş aşağı sallandırmak boyunu uzatırmış,
Başından tutmaları boynunun uzun olmasını sağlarmış,
Tuzlamakta ter kokusu yapmazmış.
Anneannem ve annem kızıma 40 banyosu yaptırırken sadece 1 kova suya 1 çay kaşığı tuz atarak duruladılar. Diğerlerini yapmadılar ki sağlıklı da değil zaten. Tuz olayını abartan kişilerde olmuş yani bebeği tuza yatırmak, eklemlerine tuz basmak gibi. Bunlar yanlış elbette ama işte dediğim gibi buna inanmışlar ve uygulanması gerektiğini düşünüyorlar :)