Necla61 cileklimilk ben doğum yaptim.yapali içiyorum kuru fasulye nohut dahil yiyorum gaz sorunu yaşamadık kuzum
cileklimilk Necla61 oyy maşallah ya biz de 4. Ayın başında aştık ara ara oluyor ama çok değil çok şükür canım 🌺
birfincantuzruhu cileklimilk Kaynanam burda balık almışlar balık yapacaklar valla ben bugün hiç biseye karışmicam😂
Dilos01 cileklimilk bugün ilk defa canım istedi diye yemekte patlıcan kebabı yapcam yanına cacık yapabilirim birde turşu yeterli herhalde 😃
KaranveAnnesi cileklimilk öncelikle herkes hakkını helal etsin fikir için yazıyoruz. Hepinize afiyet olsun. Biz kalabalık bi aileyiz annemlerle yanyana oturuyoruz. Menü de kalabalık .soğan kebabı .pilav Fırında beşamel soslu karnabahar .cacık .kadayıf dolması