Dmt58 şöyle ki 2-6 yaş arasında zaten psikolojik olarak tavsiye edilmiyor ben de acısını hissetmeyeceği, hatırlamayacağı bir dönemde olmasını istediğim için erkenden istedim ayrıca 0-6 ayda lokal anestezi ve derinin çabuk kavuşması avantajları var yani acısı 24 saat bile sürmüyor sadece ilk çişini yaptığında acıyor. 6 aydan sonra bebekler hareketlendiği için genel anestezi uygulanıyor, yan etkileri oluyor ve deri iyileşmesi birkaç günü alıyor. Gömülü pipi biraz özen ve bakım gerektiriyor ama pişman değilim ben. Tabii her bebiş biricik ve tek, karar sizin 😊