KahramanAnne Volmine yok boyunda değilim ister kısa olsun ister uzun yeterki sağlıklı olsun ama doktor bunu bir problemmiş gibi lanse ettiği için kafama takıldı
senceumrumdam1 KahramanAnne kesinlikle kafana takma gelişimi güzelse boyu kısa olsa ne olur uzun olsa ne olur Allah korusun sağlıklı bi bebeğin var gerisini takma o edebini bilememiş
Nur3452 KahramanAnne benim kızım da 4 aylıkken 61 cmdi. Ben 1.70 eşim 1.87 boyunda. Biraz minyon olacak kızınız demişti doktorumuz. Enine büyüyor kızım boyuna değil de 🤪
KahramanAnne Nur3452 bizimki de 7200 gibi birşeydi çok da tombik değil ama boyunu sorunmuş gibi söyleyince sinir oldum biraz
E2019 KahramanAnne Her doktor br değil benim kızımda 48 cm doğdu sağlık ocağındaki ebe laf söylemişti ağzının payını vermiştim gelişimi yerindeyse sağlıklıysa boşverin üzülmeyin
KahramanAnne E2019 gelişimi çok şükür yerinde bir problem yok aslında ama doktorun söyleyiş tarzı hoşuma gitmedi yoksa sorun etmem asla
Incininannesii KahramanAnne böyle beyinsiz doktorların belgesini elinden almak lazım aslında. Bebeğinizin boyu çok normal aldırmayın ilgi çekmeye çalışmış. Bunlar hipograti mezarında ters döndürür.
KahramanAnne Incininannesii hahah ay güldürdünüz beni Allah da sizi güldürsün ☺️ Gerçekten şansımıza hiç iyi doktor denk gelmedi
Berenniimmmm KahramanAnne bence gayet normal. Benim kızım da 4 aylıkken 64 cm falandı. Ki yorumlardan okuduğumda göre eşinizde sizde gayet uzunsunuz. Hem sağlıklı olsun da gerisi olur gider
KahramanAnne Berenniimmmm tabiki yeter ki sağlıklı olsun üstelik sağlık ocağı hep kilosu boyu gayet iyi dedi bu böyle söyleyince afalladım
ertugrulbey19 KahramanAnne Bazı doktorların tarzı öyle değişik oluyor maalesef… Üzülmeyin siz minyon daha tatlış olur 🤭