Fatmanurturayy benim bebeğimde de vardı o sorun. Aslında başta sorun olarak görmüştüm ama kış günlerinde burun tıkanıklığı hiç yaşamadık bu sayede. Çünkü burnundan gelen süt burnuna iyi geldi. Şimdi 5 ayı geçtik yaklaşık iki aydır kusarken burnundan da gelmiyo artık. İlk başta daha kücüktü galiba o yüzden o basınçla gelen kusmayı her iki taraftan da çıkarıyodu. Şimdi öyle bi problemimiz kalmadı. Merak etmeyin bazı kücük bebeklerde belli bi süre olurmuş. Ayrıca bu doyduğunu gösterir maşallah iyi besleniyor demekki