Kızlar 1 haftalık kızım var. Sleppy 40 lı 1 numara bez almıştım onu bitirdik evy beby beze geçtik 1 numara onu daha çok sevdik şimdi oda bitmek üzere bez alıcam da hangi numara almalıyım. Kızım 3 kilo. 2 numaraya geçmeye daha varmı ona göre çoklu alıcam? Şimdiden teşekkürler 😍