Azsekerlikahve Bebekleriniz hangi oyuncaklarıyla çok eğleniyo? 6aylık kızım artık oturmaya başladı. Oyuncağı yok hangilerini alsam bilemedim varmı önerilerinzi?
kerem_imm Azsekerlikahve aktivite masası, ışıklı eğitici oyuncaklar alabilirsiniz. Genelde dikkatlerini çekiyor.
findikburun Azsekerlikahve valla birsürü oyuncagı var ama hiç oynadıgını görmedim . En çok severek oynadıgı şeyler ; tencere , kaşık, cezve, su bidonu 😂
AnneBali_ Azsekerlikahve Bizim ki oyuncak değil oyuncağı doldurugumuz sepetle ilgileniyor 😂 şoktan kaplumbağalı bul tak almıştım oğlum onu çok seviyor bizde ve geçenlerde bime gelen cingiraklari en çok bunlarla oynuyor 😊
Aley_ Azsekerlikahve chicco müzikli meyveler oyuncağı vardı oğlumun dönme dolap şeklinde hem müzikli hem ışıklı hemde farklı sesler çıkarıyorduçok seviyordu onu döndürmeyi öğrenmişti baya vakit geçiriyordu o aylarda. Altı vakumlu istediğiniz yere yapışıyor gayet kullanışlı. 14 aylık hala oynuyor.😂 https://www.akakce.com/mama-sandalyesi-oyuncagi/en-ucuz-chicco-muzikli-meyveler-fiyati,36076032.html
tugbamomy Azsekerlikahve Ya sorunuz dışında bir şey soracağım ama. Biz de 6 aylığız ama hala kendisi desteksiz oturamıyor birkaç gündür aklıma takılıyor neden böyle diye. Tam olarak kendisi oturabiliyor mu hiç destek almadan
Azsekerlikahve tugbamomy desteksiz derken yanlarına yastık koyarak oturuyo tam desteksiz oturmaması çok normal şuan🥰
Annesi_bebisi tugbamomy daha erken canım 8. Aya yaklaşırken tam kendi oturmaya başladı bebeğim komple desteksiz ❤️
Merveeenurr Azsekerlikahve bnce oyuncak yerine kumanda ver daha çok oynar😂😂bütün çocuklar öyledir eminim. Tonlarca oyuncak var ama yine de gözü kumanda da😂
Azsekerlikahve Merveeenurr evet ya kumanya bayılıyo ama bizim kumandanın değeri 200-300₺ vermeye elim gitmiyo😅 en iyisi ona özel alıyım
minnniks Azsekerlikahve 5 aylıktı ağzına sokuyordu, şimdi ben geçiriyorum kuleye o çıkarıp yere atıyor
Mom622626 Azsekerlikahve benimki 2 yaşında ve en sevdiği oyuncaklar atı ve arabası onların dışında başka bişeyle oynamıyor.
Tugce2020 Mom622626 bişey sorabilir miyim arabası dediğinizin markası ney nasıl pedalsız olanlardan mı bende öyle bişey almayı düşünüyorum ama ayağıyla götürerek sever mi emin olamıyorum ne zamana kadar kullanır
Aley_ Azsekerlikahve 6 aylıkken almıştık bizde. İlk zamanlar biz çeviriyorduk o ışıklarını seslerini duyup heyecanlanıyordu sonra kendi de çevirmeye başladı baya zaman geçirdi onunla.