dmlklc Tugbasss merhaba. 4 ay 16 günlük kızım var. 74 kılo ile diyete basladım. 3 haftada 70 kıloya düştüm. Diyetisyenimin verdiği listeye harfi harfine uydum. Sütüm de azalmadı aksine daha cok oldu. Kesinlikle zayıflama cayı vs bişeye girmeyin. Benm için cay sadece kimyon rezene ve melisa.
Guzelgozlum Bende 78 kiloyum bugün spora başlayacaktım akşam düştüm belimi kırdım herkes kilo olsun bebegımi bille kucaklayamıyorum
Momita Tugbasss yesilcay içiyorum canim sute zararini görmedim bende emziriyorum 70 kiloyum ama boyuma gore fazla kilom 😑
kagan1 Momita bi akrabam diyetisyene gitmiş o da 6.aydan sonra içilebilir Yeşilçay demiş sorun olmaz yani
Aybukemm Tugbasss eşimde beni kızdırmak için tosunum diye sesleniyor 😀93 le doğuma girdim 67 ye düşmüştüm şimdi 72 yim 🤦🏻♀️ 65 e düşmek istiyorum
dmlklc Momita 168 benım boyum. Ya ah ah hamileliğimde sadece 7 kılo almıştım ama işte süt yapar ye süt olsun ye diye diye olduk böyle neyse toparlıcaz ama kendime güveniyorum🥰
BenMathilda dmlklc Herhangi bir fotoğraf yükleme sitesinden yükleme yapıp, sonu jpg, jpeg, png ile biten linki paylaşmanız yeterli. Görsel ile anlatım linktedir. 👇 https://forum.mutluanneleriz.com/d/401753-foto-raf-y-kleme
Ebruli101 Tugbasss elma çubuk tarçın limonla su yaptım gün boyu içeceğim ☺️ şeker kullanmıyorum ama tatlı şeyler yiyorum 🤮 son yasaklarda 4 kiloya yakın aldım 73 oldum 🤮 69 dan vermek isterken 73 den vermeye çalışacağım 🤦 düğünden önce 76 dan 63 e kadar düşmüştüm oğlum şimdi 17 ay 10 günlük emiyor ama bişeyler yapacağım artık
dmlklc BenMathilda söyle benım kızımın uyanma ve eşimin eve gelme saatine göre ayarladık. İsterseniz siz değiştirirsiniz
YigitAlpsMom 60 lı kiloda olanlar lütfen kiloluyum demesin zorumuza gidiyor siz kiloluysanız biz neyiz nee diye ağlamak istiyorum😂
Samsunn5561 dmlklc cok diyet listesi gordum ama bunun kadar sacmasini gormemistim, aksam 8:30 da yemek mi yenir? aksam 22:30 meyve yenmez, 20:30 dan sonra asla yemek yenmez