Zeynep_Naz Merhabalar dün kızımın 6.ay aşısını yaptırdım gece ateşlendi.Huzursuzluk var.Bizim gibi böyle olanlar oldumu acaba?(2 aylık aşısıda ateş yapmıştı)
DilaraYigit1 Bizim olmadi canım ateş . Kontrol altında tut yine sen çok ateşi çıkarsa calpol ver bircay kaşığı
Ardenali Bizim de olmadi ama hemsire olabilir demisti 37 bucugu görürse dr nuzun önerdiği ölçüde ve önerdiği ates dusurucuyu verin inatci bir ates olmaz korkmayin..