Ek gıdaya geçtik tadım yaptırıyorum sürekli kusuyor öğürüyor hiç birşey yemiyor. En son yayla çorbası yapmıştım ondan vereyim dedim bir tatlı kaşığı yedi ve kusması . 3 gün kuralıyla gidiyorduk sebzelerle ama yok olmuyor hep kusuyor ne yapacağımı şaşırdım fikir istiyorum ne yapmalıyım ? 😒