Bebeğim bugün 50 günlük dünden beri aşırı derece huysuz uykuya geçmede zorlanıyor sürekli mıyırdıyor neden böyle anlamadım aslında zor bi bebek degil normalde ama 2 gündür çok yordu beni. Arkadaşım atak döneminde olabilir dedi nedir bu atak dönemi ne zamanlarda olur ne kadar sürer beni bi aydınlatın 🤔😪