prensannesi5 Adetim 5 gün gecikti bugün sabah test yaptım ama silik çizgi bile çıkmadı bu 4. Bekleyişim pkoluyum olmuyor bir türlü acele mi ediyorum bilmiyorum 🤷♀️
Ogulcan prensannesi5 canım internetten laboquick marka ovulasyon testi aldım 50 Li paket eczaneden alma pahalıya gelir sonra Google de laboquick ovulasyon testi video yaz orada 13.27 sanıyelik Ebru Ceylan diye bi kadının videosu var ben onun anlattıklarına göre uyguladım
prensannesi5 Ogulcan laboquick gebelik testini kullandım zaten canım ama dediğin gibi aynı markanın ovulasyon testini de alayım ve yazdığın videoyu da izleyeyim inşallah olur çok teşekkür ederim ilgin için ❤️
Ogulcan prensannesi5 sen ovulasyonunu al canım bak videoyu izle ne demek istediğimi daha net anlayacaksın